PSX_20190630_113633.jpg.jpg
SlowRun Breda

Samen lopen op een vast moment helpt vaak de "smoesjes" omzeilen.

Je weet dat jouw loopvriendinnen er ook staan, dus hup schoenen aan en gaan!

In mijn hele 'loopleven' heb ik nog nooit spijt gehad van gaan, wel van het afhaken...

10-weekse cursus 

Wil jij beginnen met SlowRun? 
Dan is de 10-weekse cursus jouw eerste opstap.

Basis van de 10-Weekse cursus is plezier en ontspanning. Samen, met een fijne groep vrouwen, de lol in bewegen (her)ontdekken.
Looptechniek oefenen, yoga, meditatie en vooral ademoefeningen om (weer) in jouw natuurlijk ontspannen staat van 'zijn' te geraken.

Afstand en gelopen tijd zijn geen doel op zich bij SlowRun.
In de opbouwfase gebruiken wij de powerwalk-slowrun-powerwalk methode. Slowrunnen is echt voor iedere vrouw die vanuit haar hart, met liefde voor zichzelf, (weer) wil gaan bewegen.

Je bent van harte welkom welkom om ook het effect van SlowRunnen te gaan ervaren, de opluchting en het pure plezier te voelen. Jij kunt dit!

Trots op jezelf, vol zelfvertrouwen, omdat het gewoon heerlijk is goed voor jezelf te zorgen.

Slowrun Breda Bedrijfsreportage (34 van 47).jpg.jpg

Na de 10-weekse cursus

Structureel blijven lopen levert zoveel op!
-Wekelijkse time out voor jezelf
-Je lichaam leren op vetverbranding te functioneren
- Mentaal word je sterker door jezelf fysiek uit te dagen
- Door te bewegen kies je automatisch voor gezondere eetgewoontes. 
De lijst is eindeloos... 
Richt de aandacht naar binnen. Wat is goed voor jou? Hoe zorg jij goed voor jezelf?

Elkaar motiveren, de herkenning (wij hebben dezelfde valkuilen, echt!) en het plezier zijn een belangrijke factor in het structureel blijven SlowRunnen.

Slowrun Breda Bedrijfsreportage (26 van 47).jpg.jpg
Rooster
WhatsApp Image 2021-09-16 at 09.17_edited.jpg